Arsov forum: Umetnost kot pedagoško orodje

1. sep. 2015

Številni mednarodni in nacionalni strateški dokumenti o kulturno-umetnostni vzgoji dokazujejo, da umetnost kot pedagoško orodje ni več samo osamljen eksperiment, temveč začrtana smernica razvoja izobraževalnega sistema. Kakšno vlogo lahko igra umetnost v izobraževalnih procesih, zakaj in kako jo približati otrokom in mladostnikom? Ne nazadnje, kako koncepti, začrtani na papirju, zaživijo v praksi? To so le nekatera od vprašanj, na katera so odgovarjali dr. Robi Kroflič z Oddelka za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete v Ljubljani, Alma R. Selimović in Katarina Slukan, pobudnici projekta kulturno-umetnostne vzgoje Igrišče za gledališče, učiteljica Blanka Skočir z OŠ Frana Roša v Celju in umetnica Špela Frlic.
Oddajo lahko poslušate na povezavi.
 



 
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke.